0004400600 |
Metodologies docents per a l'FP. ABP |
2019-2020 |
Curs telemàtic (en línia asíncron). Prof. Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior |
|
|
|
27/4/2020 - 19/6/2020 (30 hores) de h a h |
|
VT Curs a distància |
|
_ (A distància)  |
|
|
Format |
En línia |
Sincronicitat |
Asíncron |
Organització |
Servei d'Ordenació de la Formació Professional Inicial
|
| |
|
REQUISITS:
Ser coordinador/a de centre del programa activafp. |
| |
Tipus activitat |
ABPS Metodologies docents per a l'FP. ABP
|
| |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Curs adreçat al professorat de cicles formatius als centres integrants del programa ActivaFP.
Metodologia:
A partir d'una documentació bàsica penjada al moodle i uns qüestionaris per fer una pràctica reflexiva de com estem fent la nostra feina, es presenta una sèrie d'exemples de com portar a terme les metodologies docents emergents.
Per part del professorat que faci el curs han de presentar una proposta d'activitat seguint aquestes metodologies i portar-la a terme amb algun grup/classe.
S'obrirà a l'aula virtual fòrum de dubtes per anar assessorant i llocs on anar penjar les tasques que s'aniran demanant durant la posada en marxa de la proposta feta per l'alumnat del curs.
Es donarà la possibilitat de que es facin propostes d'activitats metodològiques en grup i individuals.
L'avaluació del curs serà donar el certificat pel 80% de les hores presencials del curs i la realització de totes les tasques del moodle.
|
| |
Objectius |
Apropar al professorat d'FP metodologies docents on hi ha un veritable treball per part de l'alumne per aprendre i fer significatius els coneixements. Aplicar aquestes metodologies a activitats relacionades amb l' àmbit laboral.
|
| |
Continguts |
Marc de treball
• Perquè treballar per projectes / ABP.
• Paradigma competencial; competencies transversals.
• Diferència microprojectes, projectes i ABP
Taller exemple de projecte
Fases del ABP
Llenç del treball per projectes. Canvas de generació d'idees.
|
| |
Observacions |
Durant l'última sessió, conjuntament amb el formador, s'haurà de realitzar el Qüestionari de valoració del curs.
|
| |
Formador/a |
Restrepo Arrufat, Ferran
|
| |
Avaluació |
L'avaluació del curs serà donar el certificat pel 80% de les hores presencials del curs i la realització de totes les tasques del moodle.
|
| |
Requisits de certificació |
L'avaluació del curs serà donar el certificat pel 80% de les hores presencials del curs i la realització de totes les tasques del moodle.
|
| |
E-mail |
fpformacio@xtec.cat
|
| |
|
|